Avatar billede znake Nybegynder
25. oktober 2002 - 19:23 Der er 3 kommentarer

Webportal - Den vil jeg lave !

Vil starte en webportal (lidt som jubii.dk) bare mest for unge op.
Jeg mangler bare ideer til navn, og nogle som vil være COAdmins, redaktører og andre hjælpere til at holde siden igang når den bliver færdig.
Den vil blive bygget op i et meget større og komplekst system end laq, men uden at blive for uoverskuelig og brugerfjendtlig.
Siden vil hele tiden blive udbygget, og vil starte med sektioner som; Computere, Musik, Sport og mere...
Altid med de nyeste nyheder og informationer.
Der vil også blive en brugerdel som vil give de besøgende udvidede muligheder på siden.

Men jeg mangler altså ideer til navnet som skal være unikt, nemt at huske og kort.
Også må alle jer andre som hvil hjælpe til med at køre siden bare melde jer...

Jeg klarer selv al programmeringen som foregår i php..
Jeg har lavet et lille beta design som jeg vil arbejde vider epå :
http://laq.dk/nn

(Copy 'n paste fra forummet på laq.dk)
Avatar billede znake Nybegynder
25. oktober 2002 - 19:39 #1
hallo !!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2002 - 20:05 #2
Du er her ude i et svært projekt, jeg kender en der har gang i noget tilsvarned (dog ikke for unge), se på http://www.adventureguide.dk/ Hvis du vil have kontakt for nogle gåde råd, kan jeg formidle
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:27 #3
kunne du ikke lige poste en mailadresse eller icq#???
ellers skriv til mig på janandersen86@msn.com