Avatar billede maagen Nybegynder
03. oktober 2000 - 16:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm 2.1 Pro - sikkerhedsniveauer

Hej Eksperter - I må være de rette til at hjælpe mig.

Jeg har installeret ZoneAlarm 2.1 Pro.

Som standard har den sat sikkerheden på internettet til høj, men jeg kan ikke komme på internet før jeg sætter den til middel. Hvorfor? Og hvad skal jeg ændre for at kunne komme på internet selv når den er høj?
Avatar billede denboj Nybegynder
03. oktober 2000 - 16:41 #1
du åbner zonealarmen - går ind under programmer - her står der hvilke programmer der har forsøgt at hoppe på nettet og hvilke du har givet lov til det - internet exploreren skal her have tilladelse - normalt får du en dialogbox hvor du bliver spurgt om du vil tillade dette når du forøger første gang - her kan du vælge remember allways.
Avatar billede maagen Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:50 #2
denboj >>

Nope - Internet explorer har fået den fornødne tilladelse. Alt virker ved sikkerhed mellem, men lige så snart at jeg sætter internet sikkerhed til høj så stopper alt download.

Jeg bruger Windows 2000 hvis det er til nogen hjælp.
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:29 #3
ok - så kan jeg ikke hjælpe - for det virker i både 98 og me - (eneste bud jeg har er at der måske er sket en eller anden fejl og at du skal geninstalere IE)
Avatar billede maagen Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:31 #4
Geninstallere IE - hmmm - det er da et forsøg værd...
Avatar billede maagen Nybegynder
23. oktober 2000 - 16:50 #5
Fatter intet - det hjalp at installere 5.5 - gad vide hvorfor 5.0 ikke kan gå gennem???

Anyway - pointene er dine...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2000 - 01:27 #6