Avatar billede bdb Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke gyldig WIN32-program ?

Når jeg prøver at komme ind på Word eller blot et af mine .doc  får jeg en fejlmelding der lyder :

C:\Programmer\Microsoft Office\Office\WINWORD.EXE er ikke et gyldigt Win32-program'

Jeg har søgt højt og lavt på både 'Winword' og 'Win32' uden resultat - jeg aner ikke hvad de to ord betyder!

Er der nogen af Jer kloge hoveder derude som er stødt på samme problem ? Og hvad kan man gøre ved det ?
Avatar billede Chewie Novice
25. oktober 2002 - 13:58 #1
prøv raperations funktionen på din office CD
Avatar billede crazypaki Nybegynder
25. oktober 2002 - 14:20 #2
Jeg har stødt den samme problem, det eneste udvej er at:
INSTALLERE OFFICE ......IGEN.

.....Måske dårlig svar, men det er det ENESTE udvej.
Avatar billede chalde Seniormester
25. oktober 2002 - 14:24 #3
crazypaki -> Ikke et dårligt svar når det gælder microsoft.... Det er det eneste svar :-) hæhæ