Avatar billede seeque Nybegynder
25. oktober 2002 - 09:59 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Genererer en AVI-sekvnes ud fra enkelte billder

Jeg vil gerne kunne fange billeder f.eks. via et webcam og sætte den ned i en AVI-sekvens som sidenhen kan afspilles.
Selve funktionaliteten i af får billederne er første omgang ligegyldig, det er teknikken/koden til at sammensætte selve filmen jeg er interesseret i

Mvh
SeeQue
Avatar billede kantoraza Nybegynder
28. november 2002 - 19:33 #1
Avatar billede seeque Nybegynder
15. januar 2003 - 12:44 #2
Hej Kantoraza

Jeg vil ikke give dig 100 point for at pege på et andet sted hvor jeg så kan lede videre. Hvis ikke det var fordi at jeg faktisk fandt hvad jeg skulle bruge havde jeg afvist dit svar.

Mvh
SeeQue
Avatar billede kantoraza Nybegynder
19. januar 2003 - 17:02 #3
ok