Avatar billede djproxima Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:35 Der er 3 kommentarer

Hvorfor ?

Hey jeg har et lille problem med min far computer...!!! jeg har lige genstaretet den og nu kan jeg ikke få skærmen op og kører igen. Den viser KUN 16 farver og 640 * 480 pixel...
Hvad skal jeg gøre ???

-Neller
Avatar billede nameless Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:50 #1
Gå ind i egenskaber ved at venstre klikke på skrivebordet. Brug TAP og kør lidt frem og tilbage på den måde, intil du ser et resultat ;D( har selv oplevet det) eller gør skærme mindre ved hjælp af de knapper der er på skærmen!?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:51 #2
check at grafikkortet er installert korrekt
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 22:52 #3
Hej Neller!

Det lyder til at
enten
er skærmkort drivere ikke installeret rigtig
eller også er skærmen gået i standard mode.
Prøv engang at højreklikke på skrivebordet - vælge egenskaber
herefter det sidste faneblad indstillinger, og se så om du kan skrue på opløsning og farver.

Mvh.

Kim