Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:39 Der er 19 kommentarer

Nyt pige site!

Hej,
jeg har lavet Yo-Bitch.dk sammen med min kæreste. Det startede faktisk bare med lidt fjolleri men med tiden blev det lidt seriøst. Hvad synes i om sitet? Det er langt fra færdigt, men hvad med design osv? Hvad synes i om de ting i menu'en?`
Tror i idéen bliver til noget?
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:39 #1
Okay, jeg ved der vil komme en kommentar om bannerne :-) Men det er bannerbyt det meste, for at få lidt gang i sitet.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 21:41 #2
Hvad med at lave et site som er lidt nytænkende?

Der findes en bunke sites der henvender sig til piger i forvejen, de fleste i meget høj kvalitet. Tænk på om det er besværet værd.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 21:42 #3
DanBan tillader ikke at man opfordrer til at klikke. Så er du advaret ;)
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:43 #4
el_barto, problemet er bare at vi faktisk har siddet i rigtig mange timer for at finde sådan nogle sites. Det eneste vi fandt var libresse.dk :-) Det vil komme ind under DanBan.dk osv.
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:43 #5
Ups ja, var pga jeg var tilmeldt banner.dk først :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 21:44 #6
Sådan el_barto, nu er det fjernet
Avatar billede neteffect Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:00 #7
"kun for piger" er vanskeligt at læse

Den lilla vinkel er "underlig". Behov for klarere/bedre visuel identitet

Ordet "menu" er overflødigt

"Jokes:" - hvorfor flertal? Hvor skal jeg klike for at se flere jokes. Kolon overflødigt

Hvorfor "optimeret til 1024 x 768", når siden kun kræver 850 pixels i bredden bredden inklusive browservidue? Skær de sidste 50 pixels ned til 800 og skiv noget mere interessant i bundlinien, når I jo så ved, at siden kan ses på alle skærme.
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:45 #8
:-) Retter noget af det :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:47 #9
Så'en
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:48 #10
"kun for piger" er vanskeligt at læse -> Meningen, så hvis drenge skulle gå der ind, så de ikke får et helt chok og tror de er ved at blive det andet køn :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:52 #11
Tror ikke i synes sitet er godt ;-(
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 23:06 #12
Ziz angående kritik... så lyt til det og brug det! Lad det for guds skyld aldrig stoppe dig!
Avatar billede ziz Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:13 #13
Jeg ved det, kritik gør et site bedre :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:58 #14
Så har vi fået endnu et bevel & embross side :)
Syntes selve menuen er meget amatør agtig, ingen rundinger, ingen fixe detaljer  bare en menu med en masse overdrevet bevel & embross.
Det er ikke for at være hård mod dig og din kæreste men syntes den menu er forlængest yt  det ville måske virke for 5-10 år  men i dag skal der lidt mere til, specielt når det er til unge :)
Måske en mouseover på linksene ville være at foretrække.
Har ellers ikke så meget at sige, farvevalget er enlig meget godt, men lidt flere detaljer og der er plads til en kontrast måske 2 :)

Husk nu på at kritik skal du tage til dig. for mange herinde bliver total underlig i hovedet og kommer med underlige kommentare de ikke kan stå inde for ;)  Så håber du vil tage det til dig, hvis du har problemer med det grafiske skal jeg da gerne hjælpe.
Avatar billede roedz Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:00 #15
vedr. opløsning er der forkert at 800 X 600 ren faktisk er 800 X 600 det er 750 X 430 max. så det med 1024 X 768 er heltr ok.

Ellers er siden ikke lige mig, designer kan i godt lave bedre, der mangler noget sammenhæng i designfladen, og der er alt for meget Bevel & Emboss!

../Roedz
Avatar billede ziz Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:02 #16
Bevel & Emboss!
hvad mener i med det?
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:04 #17
hmm ved ikke hvad den hedder i andre programmer men i photoshop hedder den bevel & embross  det er den man bruger for at få lidt dybte på et objekt :)
Avatar billede dupont18 Nybegynder
29. juni 2003 - 14:57 #18
det er da et fed nok site det der. der er et links der ikke virker hos mig.
men cool site
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2003 - 16:14 #19
ziz>>Tror du ikke det er på tide at lukke den tråd her???