Avatar billede the_q Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:28 Der er 9 kommentarer

Ingen fuld skærm på WinTV-PVR-pci

Hej

Jeg blev for et stykke tid siden den "lykkelige" ejer af ovennævnte kort, men af en eller anden årsag kan jeg kun få skærmstørrelsen op på 768*576. Uanset om jeg ser det fuldskærm eller minimeret. Jeg har installeret kortet efter anvisningerne på deres hjemmeside og har naturligvis anvendt de sidste nye applikationer/drivere.

Det underlige er at den en enkelt gang har vist fuld skærmbillede da jeg slog den over på TV mode, men da jeg lukkede programmet ned og startede det op igen ville den ikke igen....

Håber der er en eller anden der kan hjælpe mig!!!

Jeg kører WinXP Pro UK.
Avatar billede nopovic Nybegynder
25. november 2003 - 16:01 #1
Det kan være kortet max kan køre med 768*576 opløsning. Ellers kan du jo prøve at søge på unofficial driver på google,de tit bedre, og lavet af folk der ikke kan bruge de officielle driver..

www.google.dk
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 16:07 #2
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 16:08 #3
Du skal bare hente en update
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 16:10 #4
Har smidt et svar du kan acceptere hvis det hjalp dig :-)

Ha det godt
Avatar billede ird Praktikant
18. december 2003 - 08:36 #5
Fik du tid til at smide lidt feedback ind til os???
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:09 #6
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??
Avatar billede the_q Nybegynder
03. januar 2004 - 18:30 #7
Hej

Jeg har prøvet diverse updates osv. fra forskellige steder uden held.

Jeg har i mellemtiden givet kortet væk da jeg generelt syntes at billed kvaliteten var dårlig...

Men tak for forsøget.

Mvh.
Michael
Avatar billede ird Praktikant
03. januar 2004 - 20:19 #8
så luk her
Avatar billede the_q Nybegynder
04. januar 2004 - 16:53 #9
Det ville jeg også hvis jeg kunne!!