Avatar billede raeven Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mozilla

Jeg bruger Mozilla. Hver gang jeg starter en ny browser, kommer den op og spørger om noget profil-halløj, og vælger jeg den samme profil som jeg har valgt en gang, siger en at jeg skal vælge en anden...
Kan det være rigtigt at man kun kan åbne et browservindue per profil? Hvad går galt?

Jeg kører Redhat 8 og KDE....

/ræven
Avatar billede htm Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:20 #1
Ja det kan godt være rigtigt...

Du skal i stedet åbne et nyt vindue via browseren CTRL+N mener jeg ellers kig i file-menuen
Avatar billede raeven Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:24 #2
Arh, det tror jeg ikke på, der må være en anden måde...
Avatar billede htm Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:27 #3
nej der er ingen anden måde!

Du åbner et vindue til at starte med under en profil.

For så at åbne et andet vindue, skal du enten åbne et nyt vindue med CTRL+n eller file->new...
ELLER
åbne en ny "browser" under en anden profil!
Avatar billede raeven Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:29 #4
Det virkede fint da jeg kørte GNOME, men efter jeg er skiftet til KDE, virker det ikke, det kan sgu da ikke være rigtigt at det er så meget anderledes i KDE....
Avatar billede feynor Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:41 #5
Hvordan starter du Mozilla ?
kalder du /usr/lib/mozilla ?

Jeg kører MDK8.2 md KDE, og har ikke det problem.
Heller ikke under tidligere versioner.
Avatar billede raeven Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:42 #6
/usr/local/mozilla/mozilla
Avatar billede Noone Nybegynder
24. oktober 2002 - 19:48 #7
Mozilla på linux har ALDRIG spurgt mig om noget somhelst med profiler... Hvis det var på windows derimod var det noget helt andet.
Avatar billede feynor Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:04 #8
har du en fil der hedder mozilla i /usr/bin ?

Det er den jeg starter med, den ser noget anderledes ud end den jeg har i /usr/lib/mozilla
Avatar billede feynor Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:06 #9
chanoa : Jeg har nu godt nok set den dialog, men det er kun hvis jeg kommer til at dobbeltklikke på mozilla ikonet :-)
Avatar billede raeven Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:35 #10
jeg har selv fundet løsningen.... Man skal bare starte mozilla ved at skrive /usr/lib/htmlview :)
Ellers tak for hjælpen...
Avatar billede feynor Nybegynder
24. oktober 2002 - 20:39 #11
Hvordan ser det script ud ?
Jeg har det ikke på min MDK8.2...