Avatar billede buzz Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTML i en TEXTAREA

Hej,

Jeg ville gerne lave et skema inde i en TEXTAREA, men kan det lade sig gøre?.

Eksemplet forklarer måske bedre hvad det er jeg vil.
<TEXTAREA rows=10 cols=50 ID="Textarea2" NAME="note"><table><td>skema</td><td>skema</td></table></TEXTAREA>

/Buzz
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2002 - 12:49 #1
Nej, det kan ikke lade sig gøre.

Hvad er det du prøver at opnå? Måske kan du lave det med en iframe :)
Avatar billede buzz Nybegynder
24. oktober 2002 - 13:03 #2
Hej el barto,

Jeg tænket det nok, så jeg har allerede lavet det med en iframe. Men hvis det var muligt kunne jeg spare et par linier kode :)

/Buzz