Avatar billede bsp Nybegynder
24. oktober 2002 - 12:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Auto opdatering af applet

Jeg har en hjemmeside med en applet på.. kan man på nogen måde sørge for at det er den absolutte seneste version der bliver hentet...???

og hvis hvordan...?
Avatar billede di8leva Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:42 #1
Som default ær den den applet som hæmtas som finns på servern
Om du har alla filer i en JAR-fil på servern och byter ut den JAR-filen ær det ju alltid den som hæmtas till hjemmesiden. Och om du då alltid sørger før att det ær den senaste versionen som ligger i JAR-filen ær det inget problem.
Avatar billede bsp Nybegynder
09. november 2002 - 19:50 #2
lukker