Avatar billede thorkild Nybegynder
02. oktober 2000 - 23:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Trådløst Internet?

Hej
Er der nogen, som kender noget til trådløst internet?
Hvem tilbyder noget sådant?
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 00:03 #1
det tror jeg egentlig alle gør du skal bare have et inferrødtøje jeg ved det ikke 100 % men det vil jeg tro.

- Zhatten
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2000 - 00:05 #2
Hvad mener du med trådløst?

Hvis du mener at man kan sætte sin mobil til den bærbar og ringe op igennem den, så er alle vist med.
Avatar billede thorkild Nybegynder
03. oktober 2000 - 00:09 #3
Jeg bor i et område uden kabler til faste forbindelser, så det drejer sig om satelitforbindelse
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 00:19 #4
uha satelitforbindelse er sgu ikke helt billigt aner ikke hvad det koster men det skulle være rimlig dyrt !

- Zhatten
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2000 - 00:23 #5
Jeg ved ikke hvad det koster, men jeg har været til et Com-Party hos en af mine venner og de opsatte sådan et parabol system. Det kørte hamrende godt.
Men jeg ved ikke hvem de fik det igennem.
Avatar billede fido82 Nybegynder
03. oktober 2000 - 17:58 #6
hvis du får satelit, skal du stadig burge den analoge tlf til at sende data med, parabolen modtager kun....
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:09 #7
Jeg ved at der er firmaer som er ved at lave / har lavet satelit udstyr til 2 vejs kommunikation .. tror nok at \"Astra\" - eller hvad de nu hedder var nogen af dem.

Men det hjælper jo ikke lige dit problem.

Mit arbejde har fået noget radio halløj, som køre 8 Mbit, men kan opgraderes helt op til 256 Mbit.. men jeg tror at det koster !!
Avatar billede thorkild Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:17 #8
Jeg tror selv at have fundet løsningen?
Se www.airlan.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 23:03 #9
Hmmm ... jeg tror alså at det er produkt lige som D-link eller 3com ... bare som lan forbindelse.

Det har vist ikke noget med en internetudbyder afgøre...
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. oktober 2000 - 23:03 #10
Eller måske?
Avatar billede thorkild Nybegynder
06. oktober 2000 - 06:32 #11
Et svar fea dette firma lød således:
\"Vi har løsningen!
Jeg vil vende tilbage til dig med et konkret forslag mandag/tirsdag i næste
uge.\"
Avatar billede kapla Nybegynder
16. januar 2001 - 19:04 #12
Har du fået det