Avatar billede rsj1962 Nybegynder
24. oktober 2002 - 08:08 Der er 1 kommentar

Danske specialtegn

Hej!

Jeg har et lille, ret irriterende problem.

Jeg har en form med (bl.a.) en select-boks. I denne select-boks placerer jeg indholdet (sorteret i alfabetisk rækkefølge) fra en database (en lang række navne). Når jeg nu fremhæver select-boksen, kan jeg ved at taste et bogstav (eksempelvis et "k") springe ned i listen til det første navn, der begynder med k. Men når jeg taster de danske specialtegn (æ, ø, å) sker der ingenting.

Kan nogen hjælpe mig med at løse dette, eller er det overhovedet ikke muligt???

På forhånd tak!
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 11:22 #1
UMULIGT,,,

og luk så spørgsmålet