Avatar billede cpufan Juniormester
23. oktober 2002 - 22:39 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Nu vi er i gang med vurderinger så tag venligst et kig..........

og udgyd dine venlige og skarpe iagtagelser

www.adweb.dk/coolmenu

ikke alle links er færdige........
det tager sgu tid....

men sammenlignet med www.adweb.dk er det da en forbedring ikke sandt?
Avatar billede p2 Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:42 #1
JEg kan meget bedre lide den gamle - på nær klode-billedet i midten!
Avatar billede nameless Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:42 #2
hmm fejl i logoet. og syntes heller ikke at farverne passer godt sammen. ville kun gi den 8^ pga. menuerne ikek fylder så meget. og lette at gå til.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:43 #3
hmm.. i forhold til design er de lige pæne.

--> HB5v6
Avatar billede armena Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:45 #4
Jo, .../coolmenu er bedre end den før. Menuen er cool, og meget flot. Du kunne evt. lave en pil ud for den menu der har side menu, hvis du forstår hvad jeg mener. Måske kunne du gøre den der skrift størelse nede lidt mindre. Ellers så er siden fin.
Avatar billede soreno Praktikant
23. oktober 2002 - 22:45 #5
lidt dumt at den der kasse i midten med indhold lige netop ikke er stor nok til at undgå en scrollbar..
Avatar billede cpufan Juniormester
23. oktober 2002 - 22:46 #6
Nameless: hvordan fejl i logoet? jeg ser den ikke!
p2: Klodebilledet! min stolthed som jeg selv har "taget" og komponeret *snøft*
Avatar billede flash-man Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:48 #7
Personligt så skræmmer baggrunden mig..

Der er ikke så meget at sige om menuen den passer ind i designet, og den virker som den skal.

Vil sige at siden den gamle adweb så er det en forbedring, selvom jeg bedre kan li' farverne på den gamle adweb.

Du kunne måske godt rykke teksten lidt op, og lavet den større, det er vel en vigtig del af siden, og når man som jeg bruger 1024x768 lægger man næsten ikke mærke til den i første omgang..

Du skulle nok osse lave det lidt anerledes når man skifter side. I stedet for den hvide baggrund så lav en lysere gul eller noget i den stil, det er ikke så fedt når designet skifter totalt.. Men det er jo op til dig, hvordan du vil ha' det til at se ud..

</FlashMan!>
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:48 #8
Hej CPUFAN!

Hm... Jo din nye side er flottere end den gamle helt klart, bedre styring og mere ligetil og præcis. Men jeg synes at det er lidt synd du holder dig til de kedelige brune og grå farver, jeg kan ikke så godt lide baggrunden på siden, den ligner mit mormors gulvtæppe, så det skulle du nok lave om.
Knapperne ville jeg måske også lige tage et kig på :-).
Men ellers er bedre hjemmeside end den forrige!

Hvis jeg skulle give den Point, fra 0 til 100 så ville det klart blive jaaaa 60 stykker tror jeg den lægger på.
....
Avatar billede cpufan Juniormester
23. oktober 2002 - 22:54 #9
regnfrakken: på min skærm er de nye farver nu bordeaux, gule og hvide....
men det er også en dyr trinitronskærm :)
så kunne det vel også være en skala fra 1 til 10 med 6 ;) *G*
Avatar billede nameless Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:55 #10
der er hvide prikker osv. hvis du kigger godt efter gider ikke til at tage screenshot af zoom da jeg vil sove skal op imorgen tidlig ;D
Avatar billede cpufan Juniormester
23. oktober 2002 - 22:59 #11
nameless: ja der er hvide prikker på kloden, det er jeg enig med dig i....... eller rettere udenfor kloden, men den side er jo også ved at blive skrottet.
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 23:24 #12
Joo... Men jeg synes ikke rigtig den passer ind, Min skærm er en nyere
Ibm, Og Geforce kort.. såå.. Jeg synes bare det ser så BrUnt ud!..
Men det er jo op til dig!.. :---)
Jeg giver hermed din side 0 til 10, tallet 6.. *GG*