Avatar billede li2 Nybegynder
23. oktober 2002 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mafia

jeg sidder og kan ikeke komme videre i mafia jeg tror det er tredjie mission hvor der løber et par efter mig den ene med pistol og dne anden med baseballbat hvad gør jeg for at slippe fra dem
Avatar billede Tech1000 Nybegynder
23. oktober 2002 - 20:31 #1
Du skal bare følge kompasset og løbe hen til Scallieris bar...
Du skal vist gå lidt til venstre i starten...
Avatar billede prodic Mester
23. oktober 2002 - 20:38 #2
Løb over på den modsatte side af gaden og drej rundt om hjørnet til venstre.
Derefter skal du sådan set bare følge pilene ind i nogle gyder, og finde vej igennem dem. Så kan du løbe lidt yderligere fra dem.
Derefter er det bare at følge de pile der blinker ind i gennem baggårde og des lige.
Tilsidst havner du så ved baren og er igennem den bane.
Avatar billede driis Nybegynder
23. oktober 2002 - 22:12 #3
... du skal jo nok forsøge et par gange, før du kommmer igennem, som med alle andre spil ... mist ikke modet, spillet bliver meget sværere ;-)