Avatar billede brian_d Nybegynder
22. juli 1999 - 10:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ADMIN!!!!!

fmfs oprettede spørgsmålet http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2718

men nu er det pludselig "jannie" der har oprettet spørgsmålet?????

Er der en logisk forklaring

Brian_d :o)
Avatar billede admin Novice
22. juli 1999 - 11:45 #1
Da databasen blev konverteret til MySQL opstod der lidt ID problemer, men det skulle være rettet nu. Jeg har desværre måtte slette nogle få kommentarer.
Sig endelig til hvis i ser problemer...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 12:27 #2
ok, det skal vi nok
Avatar billede brian_d Nybegynder
22. juli 1999 - 12:43 #3
ok
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. juli 1999 - 15:19 #4
Jeg har fået denne mail, men linket viser til et spørgsmål om noget css-halløj, og i øvrigt er siden om css-halløjet urimeligt bred.

Spørgsmålet: "Nyt Navn - Hvorfor ??"
er blevet oprettet i kategorien: "Spørgsmål"
og er blevet tildelt 0 point.
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2742
Avatar billede jumper Nybegynder
22. juli 1999 - 15:28 #5
Jeg fik 2 mails fra eksperten.dk i går,  der begge sagde:

Spørgsmålet: "Dette er en test !"
er blevet oprettet i kategorien: "Forslag"
og er blevet tildelt 0 point.
http://localhost/spm.asp?id=2738

Linket var forkert, go spørgsmål 2737 og 2738 var ikke testspørgsmål!

/THohr
Avatar billede admin Novice
22. juli 1999 - 15:39 #6
Det skyldes også konverteringen til MySQL.

"Nyt Navn - Hvorfor ??" var jeg nød til at slette da der var et problem med ID til den der havde oprettet spm. Et nyt spm har så overtaget ID'et.
Bredden skyldes at der er et stykke tekst uden mellemrum der fylder godt :)

"Dette er en test !" oprettede jeg for at teste. Disse er også slettet, og nye har overtaget.

Problemerne skulle være løst nu :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 18:16 #7
villadsen>> grunden til at siden var meget bred, var at vi havde skrevet nogle lange koder uden spaces i... så kan den jo ikke breake det vel?
Avatar billede villadsen Nybegynder
22. juli 1999 - 19:26 #8
Nå ok, det er bare sjældent at en side fylder 2 bredder i 1024*768, men ok skal der være mellemrum, så lad der være mellemrum :-)
Avatar billede mariager13 Nybegynder
29. september 1999 - 14:56 #9
villadsen StYRREr!