Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mail klient

Hej.

Nu er jeg godt træt af at jeg ikke kan læse mine mails i Outlook Express hver anden gang jeg starter det.
Når jeg åbner en mail så er der ingenting i den. Bare som en tom mail.

Hvor kan jeg få en god mail klient med gode features som f.eks. spam filter ?
Skal være gratis eller med min. 30 dages Trial.

Med venlig hilsen
Kunze
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:20 #1
Pegasus mail. Kan hentes på www.download.com
Hvis du har office pakken, så brug outlook
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:29 #2
Pegasus Mail Klient, Kan downlaodes Direkte fra dette link:
risc.ua.edu , Hvis det ikke bliver et link, så bare skriv det samme
oppe i Adresse feltet.
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:30 #3
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:32 #4
Vubs den virker heller ikke! Prøv denne:
http://download.com.com/3000-2367-1629129.html?tag=lst-0-1 .
DEN VIRKER, HAR TESTET DENNE GANG!!

Sagt Om Pegasus:
Its a full-featured and free email client.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2002 - 15:33 #5
Jeg har Office pakken. Men ikke lige ved hånden. :)
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:42 #6
Yes, som regnfrakken prøvede på et par gange og som jeg sagde i starten, Pegasus mail er godt, men rimelig primitivt. Du kan fx ikke sende HTML emails. Jeg ville få fat i min office cd hvis jeg var dig og så installere outlook, det er det jeg synes er bedste. det og så pc cillin, som email virus scanner, så burde du være sikret :-)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:50 #7
Jeg må nok hellere få gravet CD'erne frem og smidt Outlook på maskinen.
Well, jeg bruger af pricip hverken virus programmer eller firewalls. :)

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
25. november 2002 - 17:54 #8
Lukker.
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
25. november 2002 - 18:35 #9
hm.. jeg sagde outlook og fik ingen point ??? why ??? vi anbefalede dig nogle produkter og du skriver ikke om du er tilfrede ??
Avatar billede kunze Nybegynder
25. november 2002 - 18:44 #10
Der var ingen svar.

Hvis du vil have point'ene, så sig til :)
Jeg opretter bare et nyt spørgsmål så.

Mvh
Kunze
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
25. november 2002 - 22:28 #11
nej, det er lige gyldigt... ville bare vide om du var den type der lavede spørgsmål og nakkede points selv hver gang
Avatar billede kunze Nybegynder
25. november 2002 - 23:06 #12
Gør jeg ikke. :)

Mvh
Kunze