Avatar billede rammy Nybegynder
23. oktober 2002 - 11:15 Der er 1 kommentar

Blaupunkt ACD 9431

Har du en Blaupunkt ACD 9431 radio/cd-afspiller i din bil så se her !

Ja- det har intet at gøre med computere men jeg har brug for bruge HJÆLP !!

Min radio er gået i code-mode, og når jeg prøver at indtaste kode sker der NADA !

Jeg har fundet en lille "guide" til hvordan man indtaster koden på radioen - men jeg fatter den ikke helt:

After switching on the set will display ´COD´ Pressing any station preset key will display ´000´Enter the code via presets 1-4 ( Pr1 displays 1 or 0 only )and press the increment key. The set will now operate.

Jeg forstår ikke hva´ de mener med ( Pr1 displays 1 or 0 only ) ???
og hvordan skal jeg taste 0 ind, når der ikke er en knap på radion med 0 på ??? Skal taste 0 da det er et cifer i koden.

PLZ HELP !!
Avatar billede scones Nybegynder
05. november 2002 - 12:00 #1
det må være + tasten du skal bruge når du skal vælge tallet!!!!