Avatar billede mrode Nybegynder
23. oktober 2002 - 09:49 Der er 1 løsning

TV-out på Compaq Evo N600c

Hej

Jeg har en Compaq bærbar med et TV-out stik, det er rundt af metal og har en gul midte med et rundt hul i.

Hvor kan jeg købe et kabel eller converter eller lignende så jeg kan bruge det til mit fjernsyn?
Jeg snakkede med en butik der påstod jeg skulle have en converter til et ni-benet stik (tror jeg det var) for at kunne bruge deres stik->scart kabel.
De påstod også den burde være fulgt med den bærbare, men det gjorde det altså ikke.

Nogen løsninger, og i såfald hvor kan det anskaffes?
Avatar billede ducks Nybegynder
23. oktober 2002 - 09:54 #1
i Ekspert købte jeg et fra-tv-out-kort-til-scart-stik kabel og ikke andet men det bedste er hvis du har svhs (hedder noget i den retning), det kan du se på om der er et slags musestik i tv'et.

hvis du ikke kan få billede på skærmen bagefter prøv www.tvtool.de :)