Avatar billede mh28 Nybegynder
22. oktober 2002 - 23:05 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

Antivirus Program

Hvilket Antivirus program er bedst: " Norton Antivirus 2002/2003" eller "PC-CILLIN" Hvilket er bedst ?? Pris ligegyldig. !!!
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. oktober 2002 - 23:07 #1
Norton Antivirus 2002/2003 helt klart.
Avatar billede regnfrakken Nybegynder
22. oktober 2002 - 23:47 #2
Norton Antivirus 2002/2003!!! Det er Helt sikkert!! 100%.. Har det selv..
Det opdaterer sig selv, og har et ocean af muligheder!!
Avatar billede yasw Nybegynder
23. oktober 2002 - 00:39 #3
Klart Norton Antivirus. PC-CILLIN er billigt (har selv fået det gratis med mit bundkort), men er også derefter.
Avatar billede mindfields Nybegynder
23. oktober 2002 - 00:43 #4
Klart Norton Antivirus, er den mest sikkerste på market.
men eller er Kaspersky også kanon.

Det er bare en lille fejl ved norton synes jeg, den bruger alt for meget af CPUen.
Kaspersky er osse godt fremme på market og de er hurtigere til at komme med update til dit virus program end Norton
Avatar billede gsimo Nybegynder
23. oktober 2002 - 10:37 #5
Kan best lig norton 2003 frem for 2002. Bruger den halve tid på at scanne mine hdd for virus =)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. oktober 2002 - 10:40 #6
Jeg kan helt klart anbefale Norton Antivirus 2002/03.

Der er mange gode funktioner, f.eks. kan man sætte den til at tjekke alle ind- og udgående mails. Og du kan også sætte den til at auto update, og så virker det også sammen med winXp
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. oktober 2002 - 10:45 #7
jeg var faktisk slet ikke klar over at der var kommet en 2003 udgave af NAV. Så må jeg hellere komme ned og købe den.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2002 - 11:30 #8
Du kan ikke entydigt sige hvad der er bedst, det svinger nemlig efter som de enkelte firmaer er heldige med deres opdateringer.

Jeg vil anbefale at du finder et antivirusprogram du er glad for og så bruger det, holder det opdateret osv osv.

Vælg gerne et af de store, f.eks. norton, macfee, panda, PC-CILLIN, osv osv da de har kapasiteten til at forske og opdatere
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:23 #9
bufferzone ´: Du har en point, men derfor kan man godt komme med sin mening, om hvad man har gode erfaringer med.
Avatar billede mh28 Nybegynder
28. november 2002 - 16:17 #10
TAKKER ! :)