Avatar billede rn Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:50 Der er 8 kommentarer

Måling af båndbredde

Hejsa.

Jeg ved ikke om det er i det rigtige forum, jeg stiller spørgsmålet, men jeg prøver nu alligevel ;-o)

Findes der en komponent / metode i ASP, hvor man kan måle klientens båndbredde ?

/RN.
Avatar billede bbs Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:53 #1
Avatar billede hyperdome Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:55 #2
Avatar billede rn Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:09 #3
Øh, jeg kan ikke finde noget om det på de ovennævnte sider, så hvis der er en der ville komme med en fuldstændig url, så ville jeg blive glad.

/RN
Avatar billede martin100 Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:12 #4
deltager i spm.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:18 #5
Ok hvis du ikke kan det sååå! men jeg vil prøve at se efter noget til dig og så vil jeg også lige spørge hvad du egentlig skal bruge det til?
Avatar billede rn Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:28 #6
Det kunne jo være rart at kunne måle på klientens båndbredde, da der jo er en stor forskeld på om klienten sidder med en 56k modem eller en 2MBit ADSL-forbindelse.

Herefter kunne man jo omdirigerer klienten til den website som passer bedst til klientens båndbredde.
Avatar billede s Nybegynder
02. oktober 2000 - 18:37 #7
Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men her ligger en gratis komponent til at pinge en IP

http://www.serverobjects.com/products.htm#free
Avatar billede rn Nybegynder
04. oktober 2000 - 09:25 #8
Desværre s, det ser ikke ud til at denne komponent kan løse mit problem.