Avatar billede webbew Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:08 Der er 1 løsning

Outlook2000 - Links i mails fungerer ikke????

Efter at have kørt sikkerhedsopdateringer på office2000 og win2000, virker links i mine mails ikke mere.
Der sker intet når man klikker på et link indeholdt i en e-mail. (Dvs. IE6.0 starter ikke op), eller i nogle tilfælde fremkommer en dialogbox "find kædeoversigt".

Jeg har kørt repair på office2000 fra min installations-cd, men det hjalp ikke.
Ligeledes har jeg prøvet at ændre på sikkerhedsindstillingerne.
Avatar billede webbew Nybegynder
25. oktober 2002 - 21:43 #1
Har selv løst problemet....

Opsætning i internet explorer skulle ændres:

Tools > Internet Options > Programs
Jeg har reset websettings og afkrydset feltet explorer som standardbrowser..