Avatar billede sita Nybegynder
02. oktober 2000 - 14:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mine filer?

Filerne i min recycle bin forsvinder ind imellem selvom jeg ved at de er der. Hvorfor?
Avatar billede blood Nybegynder
02. oktober 2000 - 14:56 #1
nu ved jeg ikke hvor de ligger i win2000 men i windows 98 er der et program der heder opgavestyring der inde kan du sætte computeren til mange til eks. tømme papirkurven der slår du der fra!!!!

Blood
Avatar billede hyperdome Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:09 #2
Det du mener er at når der er noget i din papirkurv så er der ikke kommet noget papir på toppen?
Dette er også sket et par gange for mig men du kan prøve at log af og på igen og hvis det ikke virker så genstart det virker 100%.
Avatar billede deram Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:44 #3
Jeg har vaeret ude for det samme under win2000 og nu har jeg fundet ud af hvorfor.

Det sker naar man har baade win98 og win2000. Hvis man benytter win2000 og sender noget i skraldespanden. Hvis man saa bagefter gaar ind i win98 og sletter noget,  vil man ikke kunne se de filer man slettede i win2000 naar man gaar derind naeste gang.

Avatar billede 24u Juniormester
02. oktober 2000 - 23:44 #4
deram.. har du ikke et dansk tastatur??.. hvis du har, prøv at kikke i processlinien, der ligger et lille icon, som nok viser en blå firkant med \"EN\" inden i, det betyder at du bruger et engelsk tastatur-opsætning.. prøv at vælge \"DK\"..
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:35 #5
Ved de er der? Hvad mener du? Har du slettet nogle filer og de er havnet i papirkurven, og efter at have slettet nogle flere filer er de pludselig væk? Hvis det er det du mener, så er det simpelthen fordi, din papirkurv kun kan antage en helt bestemt størrelse. Hvis du højreklikker på din papirkurv, og vælger egenskaber, kan du vælge hvor stor en del af harddisken du vil benytte til papirkurven. Når der så er slettet mere, end der er plads til i papirkurven, så forsvinder de ældste filer automatisk. Det er nok det du har oplevet.

Håber du forstod mig, ellers må du sige til...
Avatar billede sita Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:30 #6
Det er rigtigt hvad Deram siger. Selvom det virker mærkeligt!? De er væk hvis jeg har været ovre i win98 også selvom der ikke var ret mange.