Avatar billede maleren Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:35 Der er 10 kommentarer

Canon lbp660 køre ikke på win 2k

jeg har en ganske rimelig printer nemlig en Canon LBP 660 men efter jeg har fået win. 2000 prof. vil den ikke installeres.
jeg har narturligvis hentet win. 2000 service packs 1 - 2 - 3 samt hentet win. 2000 driveren hos canon men win. vil ikke færdiggøre installationen.
er der en der kan hjælpe mig ?
Avatar billede hub Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:40 #1
Hvad siger den?
Avatar billede maleren Nybegynder
22. oktober 2002 - 19:55 #2
det er noget med at en pludselig felj er opstået samt en win. fejlmældings kode. det skal siges at det først sker i den absolut sidste del af opsætningen af printeren
Avatar billede hub Nybegynder
22. oktober 2002 - 20:01 #3
Den driver virker perfekt-har brugt den både i 2000 og XP. Prøv at hente driveren igen og/eller pak den ud igen til et temp.bibliotek. Tjek også at LPT/parallel er sat korrekt op i BIOS.
Avatar billede maleren Nybegynder
23. oktober 2002 - 07:59 #4
nu har jeg hentet driveren igen men får stadig samme svar:
An unexpected error occured while setting up the printer.
This setup failed (Errorcode : S 15,1068 L )
Hvad kan der være galt ?
Avatar billede maleren Nybegynder
23. oktober 2002 - 08:01 #5
Du skriver at jeg skal kontrollere at LPT/parallel er sat korekt op -
hvordan gør man så lige det ?
Avatar billede hub Nybegynder
23. oktober 2002 - 12:35 #6
Gå ind i BIOS og tjek at printerporten er sat til standard.
Mht. fejlmeddelelsen: jeg kan ikke finde den meddelelse nogen steder.
"problemet" med denne type printer er, at den bruger Windows Printing System udviklet af Microsoft, så fejlen kan ligge i installationen af 2000. En 3 mulighed er LTP kablet der skal understøtte tovejs kommunikation.
Avatar billede maleren Nybegynder
24. oktober 2002 - 06:11 #7
ok det vil jeg lige prøve
Avatar billede sekam Nybegynder
25. oktober 2002 - 12:56 #8
Er du logget ind som Administrator?
Avatar billede janny Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:06 #9
ja
Avatar billede maleren Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:18 #10
ja det er jeg ( var lige logget på ude i byen - derfor andet navn) sorry..
jeg kan sige at problemet opstår lige efter jeg har trykket på udfør knappen - alså den absolut sidste del af installationen.
Mit kable er tovejs og der er ikke noget galt med min bios opsætning