Avatar billede gipsy Nybegynder
02. oktober 2000 - 13:58 Der er 3 kommentarer

Adobe Knockout

Er der nogle der ved hvor man kan få Adobe Knockout ?? Jeg har været inde på deres side, men der er ingen søgemuligheder, har også prøvet at installere både Illustrator og Draw, men der er det heller ikke ???
Avatar billede dorkstar Nybegynder
02. oktober 2000 - 14:08 #1
Det er ikke Adobe, men Corel, der laver Knockout... de fleste fritlægningsopgaver kan laves uden Knockout - prøv \"Extract\"-kommandoen i  Photoshop. Alternativ: Extensis Mask Pro - download evt. demo fra extensis.com
Avatar billede minau Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:15 #2
hvad er knockout?
Avatar billede gipsy Nybegynder
08. oktober 2000 - 15:33 #3
Til Minau. Knockout er er program til at tegne/redigere billeder med.

Til Dorkstar, jeg skal bruge Knockout, da jeg har fået vist funktionen jeg skal i bruge, i netop det program.