Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Delt harddisk

Hej eksperter

Jeg har en harddisk jeg har delt op i 2 drev
Et meget lille et kun til windows og resten til div programmer.

Nu køre min windows ikke stabilt da der ikke er nok plads..

Kan man ikke samle dem igen eller skal man formatere først??
Avatar billede mike-p Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:24 #1
hvis du har hp partition magic kan du godt gøre den større uden at foramte, mener jeg
Avatar billede kenp Novice
22. oktober 2002 - 13:24 #2
Det kommer an på hvilke programmer du har tilrådighedm f.eks. Partition Magic skulle kunne klare det.

Men ellers kan man Fdiske systemet og så lægge dem sammen igen.
Avatar billede kenp Novice
22. oktober 2002 - 13:25 #3
undskylde bruge fdisk til at lægge systemet sammen igen
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:27 #4
Det der Partion magic..
Ligger det så også de programmer som er på det nuværende store drev over på eller bliver de slettet?

Og kan man hente det nogle steder. ?
Avatar billede idm Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:30 #5
Med Partition Magic kan du rykke på partitionerne og på den måde gøre den sote partition mindre og den lille støre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2002 - 13:33 #6
dvs. Partition magic tager ledig plads på den store disk og flytter til den lille :)
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:38 #7
okay
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:42 #8
ender i et link til hvor man kan hente en demo af det??
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2002 - 13:43 #9
demoen kan ikke noget - det er hvad ordet antyder - en demonstrations-model - altså kun VISE hvad programmet kan.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2002 - 13:45 #10
Avatar billede simonhusby Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:57 #11
xirox... Kan du ikke lige svare på om det virker, da jeg har samme prob..
Avatar billede idm Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:59 #12
Gu virker det da... tror du da at vi sidder og lyver!
Avatar billede clausbjuul Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:30 #13
Dine programmer vil ikke virke da stien til dem henviser til D: (eller hvad nu det store drev hedder) men efter en evt. sammenlægning vil det hele jo være C: og omvendt virker heller ikke da Windows ikke længere vil boote osv.

og inden du begynder at omfordele pladen bør du tage noget backup, der har været flere eksempler her på eksperten, hvor PartionMagic har fucket det hele op
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 14:38 #14
jamen jeg venter stadig på mail fra hvordan man downloade demoen
Det skal de fortælle i en mail som skulle være sendt til mig!
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:57 #15
godt så har jeg programmet.
Hvordan gør jeg så?
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:59 #16
Jeg tror jeg har fundet ud af det..skal lige gnestarte BR
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:00 #17
skal lige genstarte BRB
Avatar billede xirox Nybegynder
22. oktober 2002 - 16:18 #18
Det virker sq
Kanont 1000 tak for det