Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:14 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

deling af internet

jeg har et problem, vi har lige fået adsl og det virker næsten fint. Meen der lige det at den der først logger på fejer de andre af listen, de har simpelthen ikke mulighed for at komme på. og hvis de gør så går det så langsomt at det tager 5 min at loade google ind. hvad kan det være?
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:15 #1
1:Hvem er din udbyder.
2:Har du router eller modem.
3:Har du switch/hub.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:22 #2
øhh jeg har tdc bredbånd og jeg har router og switch i en.
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:24 #3
dvs at du har båden en kombineret Router og switch ?. Hvis at du har en router så skulle du ikke gerne kunne ringe op til internettet eller have behov for det
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:26 #4
jeg ringer heller ikke op til internettet jeg er bare på, men problemet er bare at jeg sluger hele forbindelsen.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:27 #5
så de andre i famillien ikke har en chance for at komme på.
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:31 #6
Hmm og du er 100% sikker på at du har en router. For det du beskriver der tyder på at du bare har sat din switch på og så får du den eneste WAN IP der er og sp kan de andre ikke komme på.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:32 #7
jamen når jeg ikke er på så kan de andre komme på det er wierd.
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:33 #8
Hmm er du 100 % sikker på at du har en router ???. For hvis du ikke har kan den situation du beskriver sagtens forekomme.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:34 #9
jeg kan lige finde pakken og så skriver jeg nøj agtigt hvad der står på den. 2 sek.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:36 #10
det er en broadband router og den er en 4 ports switch, jeg kan ikke forstå det.
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:37 #11
Oki hvad hedder den ???.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:38 #12
barricade
smc networks
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:39 #13
Er det en du har fået tilsendt af TDC eller har du købt den selv.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:42 #14
jeg har selv købt den for vi havde fået af vide at den fra tdc var noget l**t.
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:50 #15
JA så står du lidt med et problem, for havde det været TDC der havde leveret til dig kunne du have ringet til dem og have spurgt om hjælp. Men tyder på at der er noget i din router der skal ordnes.
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:51 #16
mmkay jeg ringer til tdc i morgen og snakker med dem. ellers må jeg gå til edb manden og se hvad han kan gøre tak for hjælpen
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:52 #17
det var så lidt.