Avatar billede crazybrain Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:23 Der er 10 kommentarer

Fejlbrændinger på Plextor 40/12/40 vs 250 watt PSU

Som der står i titlen, har jeg en Plextor 40/12/40 intern brænder.... Den laver fejlbrændinger, hver gang jeg laver Data-cd'ere... Audio CD'ere klarer den uden problemer....
Data CD'ere brændes som standard i 40x, Audio CD'ere i 32x..
Når jeg brænder Data CD'ere i 24x virker de hver gang, og 32x så godt som hver gang...

Nogen der har et forslag til grunden.. Min comp er en 850 Athlon, med 512 MB ram, og ca 36 GB HD, så det burde ikke være problemet...

Men kan det være fordi min PSU kun er 250 Watt???
Avatar billede somaliomar Praktikant
21. oktober 2002 - 20:24 #1
Har du BurnProf aktiveret?
Avatar billede crazybrain Nybegynder
21. oktober 2002 - 21:53 #2
Ja...

Her er den log NERO laver, når den fejlbrænder...
http://home.no/chart-attack/Log.txt
Avatar billede crazybrain Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:46 #3
Jeg har nu ved forsøg med forskellige hastighedder fundet ud af, at det er ret tilfældigt om CD'en virker...

Nogen forslag?
Jeg kør med Windows 2000 Dk, Nero 5.5.9.0, Firmware 1.2..
Drevet sidder som slave, på et kabel med et andet CD-Rom-drev..
Jeg brænder på Platinum CD'ere (Ikke MR platinum), der skulle kunne klare op til 40x...
Avatar billede john0000 Nybegynder
23. oktober 2002 - 16:15 #4
Prøv at sætte brænderen til at køre som master på den sekundære, og cd-rom-drevet som slave sammen med harddisken. Det har tidligere virket for mig, da jeg havde problemer med 'ustabil brænder'.
Avatar billede sekam Nybegynder
25. oktober 2002 - 15:15 #5
Har du prøvet et andet mærke cd'er?
Avatar billede crazybrain Nybegynder
26. oktober 2002 - 06:38 #6
Jep... Jeg har prøvet 3 forskellige slags..

Nu har jeg haft skrevet en email til Plextor, og de mente det lød som om brænderen var defekt, så jeg får den byttet... tak for forslagene...
Avatar billede sekam Nybegynder
05. december 2002 - 23:06 #7
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede crazybrain Nybegynder
06. december 2002 - 10:33 #8
Sorry...
Avatar billede sekam Nybegynder
06. december 2002 - 17:23 #9
Lav et svar selv, og accepter det.
Avatar billede sekam Nybegynder
03. januar 2003 - 20:43 #10
?