Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:07 Der er 17 kommentarer og
4 løsninger

eR jeg den eneste?

Der har set en Bus Stoppested Reklame med Telia Bredbånd 2Mbit for 150 om måneden?
Avatar billede fangel Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:09 #1
nej
Avatar billede human Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:09 #2
Nej
Avatar billede 2ny Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:10 #3
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:10 #4
link. evt?
Avatar billede yousif Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:10 #5
sygt..!! er du sikker på at det var i kroner??
Avatar billede human Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:11 #6
Men det er noget lorte fusk:
http://www.telia.dk/adsl/priser.html

// Human
Avatar billede fangel Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:12 #7
jeg mener at det er et abo. hvor at det koster 150,- hvis man ikke henter mere end 100MB om måneden... hvis du henter mere en det så stiger prisen.. og hvis du henter mere end 500MB så er det 350,- (dog ikke mere end de 350,-)... normal ADSL takst...

Morten
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:12 #8
den er god nok - men har man over X antal, kan ikke huske tallet, GB trafik om måneden begynder uret at tikke - dog er det højeste man kan betale for forbindelsen ved max forbrug vist nok 650,-
Jeg var ved at ryge på den - men regnede hurtigt ud at jeg ville betale max beløb hvergang!
Mener det er ved over 5 GB trafik den begynder at tælle ret så hurtigt
Avatar billede 2ny Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:12 #9
jaa havde jeg ikke set.... fuskere!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:15 #10
StofaNet modellen igen ...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:15 #11
det er da stadigvæk billigt 650kr for en 2mbit
Avatar billede human Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:16 #12
ljweb: Det har intet med stofanet at gøre...

// Human
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2002 - 20:17 #13
650kr/måned er stadig billigt for 2Mbit.....
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:18 #14
tak.. ville lige være sikker
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2002 - 20:18 #15
human: Firmaet hedder Telia Stofa så det har noget med stofa net at gøre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2002 - 20:19 #16
Human>> se blandt andet nederste højre hjørne på denne side: http://www.stofa.dk/
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:20 #17
human >> jeg prøver igen "stofanet MODELLEN igen" - du får lidt, til en lav pris... Så snart du sniffer lidt mere til linien, sprinter en lynhurtigt op på det næste niveau, sniffer du endnu mere, sidste niveau. Prøv at se prisstrukturen for stofanet og så telia adsl - see a pattern ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2002 - 20:29 #18
ljweb>> Det er også samme firma, ikke kun samme struktur!
Avatar billede human Nybegynder
22. oktober 2002 - 00:07 #19
james_t_dk: Lige meget hvad du så siger har telia ADSL ikke en hat at gøre med stofanet, overhovedet!

TDC bredbånd hard jo heller ikke noget at gøre med TDC Mobil vel? Det er ca. det samme.

// Human
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2002 - 17:56 #20
human>> Det er samme firma og hvis de er så dumme at de ikke bruger samme servere og backbone, så skal jeg ikke have noget med nogle af delene at gøre.

TDC Bredbånd, TDC Fastnet og TDC mobil har noget med hinanden at gøre, du kan nemlig få alle tre ydelser på samme regning, fra samme firma! (Hint: TDC)
Avatar billede human Nybegynder
22. oktober 2002 - 18:07 #21
Fint, så ser vi bare ikke på det på samme måde. Ud fra min sysvinkel har jeg ret.
Ud fra din har du.
The End!

// Human