Avatar billede skumcalvin Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:10 Der er 5 kommentarer

Siemens XpressLink D

Hvad skal jeg gi for en brugt ADSL-router/modem af typen " Siemens XpressLink D"

Og er det stadig det modem teledanmark leverer med deres 2048 ADSL-løsning?

På forhånd tak for svarene
Rune
Avatar billede htm Nybegynder
21. oktober 2002 - 18:54 #1
Jeg ved ikke hvad du skal give for det - men det er jo normalt et du "lejer" af Teledanmark og hvis det ikke virker skifter de det!

Og ja det er det de kører med, afhængig af hvad din central kører med! De er i øjeblikket ved at gå over til ericsson udstyr. Så du kan risikerer at det er ericsson udstyr der er på centralen eller at det bliver udskiftet fremtiden til ericsson!
Avatar billede skumcalvin Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:34 #2
oki.... min idé med at kbe var nu bare at spare de evt. lejeomkostninger. Men hvis TDC alligevel er ved at gå over til anden producent kunne det godt være at leje ville være bedre :-)

takker
Avatar billede htm Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:39 #3
Det kan ikke betale sig at spare de lejeomkostninger, det er jo TDC der har alt bøvlet med modemet sååå, og man ved aldrig hvad der kan ske med de modems!
Avatar billede hydest Nybegynder
27. oktober 2002 - 10:36 #4
Pas på du ikke får et forældet modem, da den ikke kan kommunikere med de nye ADSL centraler! og dertil også kun kører over ATM porten (kræver at PC'en har et ATM netkort og det er pisse dyrt)
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 20:29 #5
Lukketid?