Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Grafikkort

Fandtes der ikke et program som der finder ud af hvilke kort der er i pc´en. jeg kan nemli ikke finde ud af hvilket grafikkort der er i min pc. Ligesom i xp, den finder selv alle hardware ting og instalere drivere ogh så skriver den at man er færdig.
Avatar billede pro Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:54 #1
SiSoft Sandra kan! :)
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:56 #2
hvor kan jeg dl, og kan det oxo instalre software???
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:56 #3
software=drivere
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:56 #4
af sig selv???
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:00 #5
dl=download
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:00 #6
andre må oxo gerne svare, de deler bare point lige over så.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:04 #7
SiSoft kan ikke installere drivere, men dem kan du let finde ved at søge på google.com under navnet på dit grafikkort. Hvis grafikkortet er et GeForce, så kan du finde drivere på Nvidia.com.
SiSoft Sandra kan findes på: http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:05 #8
ER DER INGEN DER VED HVOR MAN KAN DL SISOFT SANDRA HENNE??? jeg giver ikke 30 popint for ingenting
Avatar billede mike-p Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:05 #9
ok