Avatar billede icebone Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike > WON?

Hey Eksperter
Har fundet ud af jeg behøver en slags WON-opdatering?
før at jeg burde kunne joine nogen som helst server. Nogen af jer der ved hvor denne WON-opdatering kan downloades, hentes, findes?

//iceBONE
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2002 - 14:37 #1
WON opdatering? WON er det der bl.a. tjecker om du har en unik cd-key når du spiller online og det system tror jeg ikke du skal opdatere... eller kan

hvilken fejl får du da?
Avatar billede kampvogn Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:37 #2
WON-ID følger med din orginale half-life cd og det er den som skal bruges
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2002 - 14:54 #3
.
Avatar billede lemk5 Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:03 #4
Hmmm WON har du vist ingen indflydelse på kun CS opdateringer !
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:24 #5
Det er nok nærmere en hl eller cs opdatering du har brug for.

Hvilken udgave sidder du med 1.5 eller 1.1.10 eller hvad?
Avatar billede icebone Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:03 #6
sidder med vers. 1.5 af counter strike, og "fejlmeldingen" kommer efter den har førsøgt at connecte til serveren 4 gange, så siger den;
Disconnecting...

Ergo er problemet; at jeg ikke kan joine nogen som helst server...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:05 #7
Hvad er det helt præcis der står i konsollen mht. WON?
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. oktober 2002 - 08:47 #8
Har nogle gange det samme prob.
Jeg går så "tilbage" til der hvor man trykker play cs og går så på netgames igen så er der hul igennem.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:15 #9
Er din cd key original
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:57 #10
Endnu engang er WON.net i dammen; WON.net som står for bl.a. Half-Life server online delen, de såkaldte CD-KEYS.

Om hvorfor? og hvornår det er online igen vides ikke, det kan være om lidt, om 10 min, om 1 time, eller 1 år (næppe!)

Af rygter kan der leveres ramaskrig på stribe, bl.a. med:

"won will be down a couple of weeks, because we have some disagreements with sierra, WON is on the verge of bankrupcy, we desperately need some donations to keep running."

Som er topic i #WON på Quakenet, og #WON på GamesNET siger "WON will be down to next week"

Alt dette tyder på lodret løgne, som disse IRC kanaler altid fortæller hver eneste gang WON er nede.

//Update

Løsningen til at kunne blive authed med WON er følgende:

Skift half-life.west.won.net ud med ip'en : 198.74.33.62 i woncomm.lst i valve mappen.

Okey, åbenbart har en del problemer med hvordan og hvorledes, så here goes:

Tryk på START, tryk på KØR, skriv NOTEPAD.

I NOTEPAD, vælg ÅBN, find mappen VALVE inde i HALF-LIFE.

Find filen WONCOMM.LST, find HALF-LIFE.WEST.WON.NET og erstat det med 198.74.33.62

Lad portene være de SAMME, ændre IKKE disse.

Luk og GEM den nu redigeret fil.

Så burde man igen kunne spille Counter-Strike :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2002 - 16:53 #11
andersenph> det er IKKE nu det problem er - det er længe siden....
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. oktober 2002 - 08:43 #12
Ja jeg ved det, men jeg tænkte, at det kunne prøves af. Og undskyld, at jeg glemte at kreditere dig for at være kilden til løsningsforslag. Håber du har det i dit hjerte at kunne tilgive mig :)

Men icebone må jo lige komme med lidt mere feedback.

Hvilken inet forbindelse har du?

Er det kun cs du ikke kan spille over net?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2002 - 08:56 #13
andersenph> selvfølgelig - det har jeg intet imod ;)