Avatar billede luffeposten Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mic virker i windows 2000, men ikke i spil.

Hej Alle

Min mikrofon virker i Windows 2000, men den virker ikke i Roger Vilco, Microsoft Gamevoice eller i spil (Counter-Strike, Battlefield 1942).

Lyden er der intet problem med og der er ingen fejl under enhedhåndtering.

Hvad er der galt ?
Avatar billede dstruct Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:25 #1
i counter-strike skal du gå ind i dit CS bibliotek og finde en fil der hedder voicitweak.exe .. kør den og din mic skulle virke i CS :)
Avatar billede dstruct Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:25 #2
voicetweak.exe hvis havde ramt tasterne ordentligt første gang :)
Avatar billede luffeposten Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:28 #3
Jeg har brugt Voicetweak, men det er i voicetweak at man ikke kan se at jeg siger noget i mikrofonen. Der er en indikator der skal køre op og ned, men den bevæger sig ikke. Man kan også trykke på en knap lige under indikatoren, men den er gråmarkeret hos mig.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:36 #4
Jeg har et Asus blabla KT333 hvor jeg benytter det indbyggede lydkort, og skal egentlig lige prøve at opdatere driverne og se om det hjælper
Avatar billede dstruct Nybegynder
22. oktober 2002 - 08:08 #5
ok du bruger det indbyggede lydkort !!!
havde samme problem indtil jeg købte et SB live 5.1, hvilket kun koster 300 kr bulk
Avatar billede luffeposten Nybegynder
22. oktober 2002 - 09:50 #6
Det hjalp heller ikke at opdatere driverne, så jeg køber nok også et SB live 5.1, selvom jeg håbede at undgå det.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
06. juni 2003 - 12:52 #7
Kunne ikke få det til at virke med onboard lyd