Avatar billede casper_andersen Nybegynder
20. oktober 2002 - 23:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

”explorer.exe” fejl når jeg bruger Kazaa

Jeg har et lille problem … Når jeg er ved at hente noget fra Kazaa eller Grokster, og jeg vil bruge
Explorer, kommer der en lille boks frem hvor der står ulovlig handling explorer.exe.
Hvordan kan jeg få det til at holde op med det pjat ? ..
Så jeg både kan bruge Kazaa og Explorer samme tid.
Det virker fint nok, når jeg lukker Kazaa ned …
Avatar billede lassez Nybegynder
20. oktober 2002 - 23:31 #1
Du skal slette kazaa og grokster. Du har Windows XP, ikk`?
En af mine venner har samme problem, og han kører også med win xp.
Avatar billede mindfields Nybegynder
20. oktober 2002 - 23:36 #2
du skal slette kazaa og ikke installere det igen.
da du sikkert henter noget som er ulovligt :-)
Avatar billede casper_andersen Nybegynder
20. oktober 2002 - 23:49 #3
Tak for de hurtige svar ..
Jo jeg kører med Win Xp ...
Jeg har tænkt på at slette Kazaa ,men hvordan skal jeg så kunne hente de så kaldte "ulovlige filer " :-) ..
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:07 #4
Du kan fint bruge Kazaa sammen med Win XP... prøv at slette det og insatllere det igen.. ved ikke om det virker, men det gjorde det for mig.. ellers kan du bruge det program der hedder "Direct Connect" kan hentes på www.download.com det er noget i stil med det.. og der er også alt.. men husk man må ikke downloade ting som der er ophavsret på.. ;-)

// Henrik Henneberg
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:07 #5
svar
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:12 #6
Hmm Skulle der ikke lige være en admin og tjekke dette Spg??

Direct connect, er vidst osse ulovligt Læs lige reglerne på Eksperten.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:22 #7
hvor er det du siger der er noget galt med dette spm.

Direct connect er ikke ulovligt endnu, så vidt jeg ved.. derfor kan jeg ikke se noget galt i at jeg kom med det..
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:25 #8
endnu..........................
siger det ikke alt. hvad kan du f.eks hente som er lovligt
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:26 #9
billeder..? det er det sammen med kazaa... det er også lovligt endnu.. så jeg ved ikke hvor du vil hen med det der
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:31 #10
hvilke billeder..... Må en Privat person, tage billeder fra f.eks nettet eller andre steder og bruge dem til sin upload. det ville sige at du tager andres billeder og ligger dem ud til at folk bare kan tage dem.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:35 #11
Undskyld.. men nu tror jeg du skal læse hvad jeg skriver..
Jeg sagde ikke noget med andres billeder... jeg kunne fx have nogle billeder som jeg har taget af min hund.. dem må andre godt hente.. og læs lige hvad jeg skrev i det første.. der gjorde jeg opmærksom på at man ikke må downloade ting som der er ophavsret på. Hvis du ikke har noget mere, så tror jeg hellere bare du må droppe det spm. her.

// Henrik Henneberg
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:38 #12
Hmm nej.
Okay det ville sige du tager nogle billeder af din hund og ligger dem på kazaa og direct.
så spørger jeg dig, hvem fanden gidder at kigge på din hund over Kazaa og Direct.
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:39 #13
okay.....
kun f.eks ik....
og hvor meget personligt er der på kazaa og direct.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:41 #14
Okay... det var et eksempel.. Er du sikker på at du ikke skal gå i seng..? det her er du ikke for kvik til..

men hvis du snakker om spm som admin skal kigge på..

http://www.eksperten.dk/spm/272687 - cd key må du ikke spørge om

Næste gang så undersøg lige det hele først.. det her er langt ude og det ved du også godt selv.
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:42 #15
Okay hvad står der i bunden, læs og forstå!
Avatar billede spar2klub Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:43 #16
jep jeg ved det godt.. men du stilte det spm. det vil sige at du faktisk selv bryder ekspertens regler...
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:45 #17
okay Spar jeg Du for ret denne gang, men det var vidst også den sidste :-)
spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.
Avatar billede mindfields Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:46 #18
okay spar, ja. DU
Avatar billede lassez Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:36 #19
I er da for langt ude. Det var ikke det spørgsmålet gik ud på. Spørgsmålet handlede om den person der stillede det, ikke om jeres diskussion. Og så lige til information, Direct Connect er ikke ulovligt i sig selv. Det er lidt ligesom en brænder, den er heller ikke ulovlig i sig selv, men det folk bruger den til KAN være ulovligt! Comprende?
Avatar billede spar2klub Nybegynder
25. oktober 2002 - 18:56 #20
jo det drejer sig om det... han spurgte hvad han ellers kunne bruge.. jeg prøvede også på at hjælpe med kazaa.. så undskyld.. det har noget med det at gøre..
Avatar billede fred2001 Nybegynder
10. marts 2003 - 13:06 #21
Grunden til at explorer går ned når du bruget tasteturet imens du har Kazaa åben er at et eller andet med McAfee Viruscan.. Den konfikter med kazaa. Havde selv det samme problem. Nu bruger jeg norton antivirus og der er ingen problemer
Avatar billede fred2001 Nybegynder
10. marts 2003 - 13:08 #22
Ej jeg joker jeg har aldrig rørt kazaa og kommer aldrig til det.