Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

jeg mangler en fil der hedder box.js

Er d en fil du har??
Så please send den til mig eller skriv indholdet her...
Har desværre ingen points lige nu men d må vi jo fidne ud af...
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2002 - 20:04 #1
erhm - jeg kan sagtens lave en fil til dig der hedder det - men vi må da vide hvad den skal bruges til!
Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:14 #2
jamen det er j ikke helt sikker på...
Den skal bruges i en 3dchat...
Tror nok den gør når man trykker på et lag så rykker figuren der hen.. kender du den?
Eller kan du lave det?
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2002 - 20:25 #3
er det noget der er indbygget i windows eller hvad? du bliver nødt ti lat forklare nærmere - hvor det skal bruges - hvordan og hvorledes
Avatar billede supernewbie Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:32 #4
jamen hvis du kender 3dchat.dk eller n.dk
Noget lignene det . altså når man trykker på et lag eller link så skal der rykke et andet lag der ned...
hvis du forstår..
Avatar billede supernewbie Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:35 #5
Dette er en af mine venner brugere .. bare så du ved det...
er hjemme hos ham nu...
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2002 - 20:44 #6
hvorhenne har du da fået et script der behover et sådant javascript?
Avatar billede supernewbie Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:46 #7
jeg har fundet noget kode her på eks.dk men j har ikke tænkt mig at bruge det da d vilel være ulovligt.. j vil kun lære ud fra det.. j kan poste koden her hvis du vil se den..
Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
20. oktober 2002 - 20:53 #8
er du der?
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2002 - 20:57 #9
det vil ikke hjælpe at komme med koden - det vil være umuligt at vide hvad der står i den js-fil.

den eneste måde du kan få den på er at finde den samme sted som den originale kode ligger - men det vil nok være lidt på kan med rettighederne... så jeg tror ikke du får mere ud af dette spm :o/
Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:07 #10
nej ok så lukker j.. ellers tak for hjælpen...
Avatar billede dellevela Nybegynder
08. marts 2003 - 13:15 #11
jeg har den fil du mangler! men jeg skal have noget for den giver den ikke væk gratis!