Avatar billede icebone Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Counter Strike > Forbindelse?

Hey Ekpserter
Har et problem med mit counter strike, som ikke er dukket op før.
hver gang jeg prøver at connecte til en server bliver den bare ved med at retry, når den har gjort det 4 gange lukker den automatisk ned. Jeg har tjekket om det kunne være noget med nettet, men da jeg kan gå på internettet, går jeg ud fra det er noget andet? nogen ide om hvad problemmet kan være, så skriv HURTIGTS MULIGT!!

//iceBONE
Avatar billede icebone Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:14 #1
er kommet til at vælge den forkerte kategori, håber ikke det gør noget..
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:17 #2
Det kan være det er WON der er nede, det har været nede en hel del gange det sidste stykke tid. WON er dem der tjekker om du bruger det rigtige password, det kan også være en hel anden årsag
Avatar billede icebone Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:19 #3
har ikke kunne komme ind siden før efterårsferien, så det burde ikke vøre WON vel?
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:20 #4
nej så er det ikke WON. Du har ikke slette nogen siden vel?
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:43 #5
har du prøvet at spille på boomtown eller jubii??

hvis ikke, så prøv der...
Avatar billede extigy Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:38 #6
Hmmmm... jeg har haft det samme problem, jeg geninstalerde counter-strike og så virkede det igen :|
Prøv det dog ;D