Avatar billede bsp Nybegynder
20. oktober 2002 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hente komponenter fra anden klasse

Jeg skal fra en klasse hente de komponenter der er tilføjet en anden klasse..

Nogen der har ideer til hvordan jeg skal kunne gøre dette..?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2002 - 17:06 #1
Kunne du uddybe lidt ?

Snakker vi Swing komponenter eller EJB komponenter eller ... ?
Avatar billede bsp Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:19 #2
Dette er Swing komponenter..

Det skal være sådan at jeg har en frameklasse der er tilføjet komponenter på fx labels og textfields..

Denne klasses komponenter skal hente til en anden klasse som derved udskriver de tilføjet komponenter på printeren
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2002 - 17:34 #3
Swing er desværre ikke lige mit område, men jeg ved at
der er Swing eksperter her, så du skal nok få dit svar.
Avatar billede bsp Nybegynder
20. oktober 2002 - 17:35 #4
ok. tak
Avatar billede m_dupont Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:15 #5
Hvis du opbygger din GUI så du har alle dine komponenter i et panel, som er en klasse for sig selv, skal du bare kalde constructoren på din panelklasse
Avatar billede bsp Nybegynder
09. november 2002 - 19:50 #6
lukker