Avatar billede wl-shadow Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skjul url

Hej igen, jeg ville høre om det er muligt at skjule url oppe i start bar, hvis man på samme side går fra en url til en anden.
Så ville jeg gerne hvis man kun kan se den man startede med.
Kig her Http://www.x-camp.dk og se så hvad der sker når den hopper over på den anden server url, kan det ændres ???
Avatar billede ado.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:41 #1
_self
Avatar billede teaspoon Nybegynder
20. oktober 2002 - 14:47 #2
tja.. du kan åbne siden i en frame som fylder hele siden.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
20. oktober 2002 - 15:05 #3
nu ligger problemet bare i at det er et eller andet mega script som den jo først skal loade og hvad har vi ikk alt, det script må jeg nok droppe så.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:32 #4
Kan du ikke bare sætte linket til at åbne via.: _selv ?
Avatar billede jaze Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:39 #5
hmmmm er du sikker på du m¨å bruge det billede fra WarCraft ;o) det er sgu ellers et pænt site.
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
21. oktober 2002 - 00:45 #6
jeg må bruge alle billeder, jeg vil, det står der ikk noget om nogen steder, og warcraft billedet er et custom billed :-)

jeg har prøvet det der _selv det vil den da ikk, eller er det mig der fjoller i den
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
15. januar 2003 - 04:17 #7
lukket
Avatar billede totaliorden Nybegynder
15. januar 2003 - 04:26 #8
Hvis du laver en frame helt oppe i toppen på 1px, så skjuler den urlen. Rimelig let faktisk
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
15. januar 2003 - 07:29 #9
hvorfor har du ikk besvaret noget før hehe :-)

Men det virker jo 100 %...