Avatar billede anz Nybegynder
01. oktober 2000 - 15:43 Der er 3 kommentarer

Updatering af web-sider

Når jeg laver en ændring på en af siderne på min web-site, hvordan kan jeg så sikre mig, at mine besøgende ser den nye version af siden fremfor den ældre version, der eventuelt måtte ligge på deres egen computer under f.eks. \"temporary internet files\"?
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2000 - 16:49 #1
Det eneste sted jeg kender, hvor man bruger gamle filer, er inde på www.whitehat.dk ellers på andre domæner / gratis domæner sker det ikke...
Avatar billede padde Nybegynder
01. oktober 2000 - 21:47 #2
Det vil jeg også gerne vide... Jeg smider 30 point mere i, hvis anz får et brugbart svar :)
Avatar billede blood Nybegynder
23. december 2000 - 02:57 #3
ind sæt denne kode under </title>

<meta HTTP-EQUIV=\"Pragma\" CONTENT=\"no-cache\">
<meta HTTP-EQUIV=\"Cache-Control\" CONTENT=\"no-cache\">

Så bliver siden ikke gemt på brugerens side

--<<Blood>>--