Avatar billede tjaz Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:19 Der er 8 kommentarer og
7 løsninger

VILDERE feedback, tak!

Jeg har lavet et nyt design til mit site som jeg har hørt nogen forskellige meninger om, nu vil jeg gerne høre jeres, tak!

URL: http://www.tjaz.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. oktober 2002 - 23:22 #1
Komplet ulæselig skrift - IE 6.0 under XP Pro.
Avatar billede funguy Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:23 #2
Pænt... Men ik så smart at det hele er sat ud i venstre side.. skulle nok være centreret!
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:28 #3
Henter lige mine briller .....
Øv...det var ikke nok, meget svært at læse, for lidt billeder..
Prøv at se under www.smaa-el.dk
eller www.qxxl.dk
Avatar billede tumben Novice
19. oktober 2002 - 23:32 #4
ulæseligt..er det vildt nok :-( IE6.0
Avatar billede tjaz Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:42 #5
Hvilken skærmopløsning bruger i?
Avatar billede tumben Novice
19. oktober 2002 - 23:43 #6
1024 x768
Avatar billede tjaz Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:47 #7
Hvad er det i ikke kan læse?
Avatar billede fcand Nybegynder
20. oktober 2002 - 00:32 #8
som de andre synes jeg også teksten er for lille, den kan læses, men det er anstrengende for øjnene i længden. Lidt farver ville da også pynte :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 08:05 #9
Skriften er magen til den vi har på www.startfirma.dk som også ligger på grænsen hvad størrelse angår. Det bliver dog sværrere at læse når det er hvid på sort baggrund som i dit tilfælde.

Hvis meningen er at din side skal være informativ og brugeren skal blive hængende på siden, så er det et forkert farvevalg.

Hvis meningen er at din side skal repræsenterer det okkulte og sataniniske, så er det fint..  JOKE!, nej dine farver fungerer fint hvis man kommer en på din side for at finde en enkelt oplysning, så som en profil af dig eller din freelance-virksomhed :) Men den passer ikke til et community.

Designet generelt er godt lavet, og farverne passer sammen. Du skal bare vurderer om det passer til dem der skal besøge dit website. En tommefinger-regel er at hvis du skal fastholde brugerne til at surfe rundt på din side så skal du som minimum have:

1: Varme og tillidsskabende farver
2: Forsiden skal være inspiration til at kigge videre.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 13:03 #10
Rimelig pænt, men igen: SKRIFTEN ER FOR LILLE!!.... Men ellers er der ikke rigtig noget... :) Men jeg ved ikke er det en prøveversion eller er den færdig ?? Hvis den er færdig, er der måske lidt for bart, på den nederste halvdel af siden...

MVH
Anders
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:05 #11
dit logo forover optager en hulens masse plads, og når du lader et så rimeligt iligegyldigt billede tage så meget plades så skal der tænkes i retning af plakat, snarere end indhold.

Det billede ville passe fint hvis teksten nedenfor var "Benneton!" eller nok snarere "Tjaz Rulez."

Men når du istedet skriver en masse indhold nedenunder får man en fornemmelse af 'sikken masse plads han spilder på det grønne noget der'. Og det bliver ikke bedre af at din tekst (som før sagt) er totalt ulæseligt alt for lille.
Jeg skal zoome til 150% før den er læseslig. og menuens skrift kan slet ikke forstørres.

mvh JakobA
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:59 #12
mhh hvad med at tilføje noget tekst til dit banner. Jeg har lidt svært ved at se hvorfor det ellers overhovedet skal være der. No offence.....

Hvorfor ikke centrere din side i stedet for at venstrestille den ??

Enig med de andre - seriøst anstrengende at læse - hvid font er ok, hvis der ikke står for meget. Men når du så bruger så lille en fontstørrelse, og så placerer den på sort baggrund, tja så opgiver jeg at læse hvad der står. Bogstaverne flydder simpelthen sammen, og man skal knibe øjnene sammen og seriøst anstrenge sig for at læse bare lidt af det du har skrevet.

Farven du har valgt til din font i venstre side, forsvinder helt. Har prøvet at rykke tætte så skærmen, men det hjælper ikke :)

Din hovedmenu (My news, About me osv.) er megt svær at læse

Dit link under Freestuff, forsvinder helt ved mouseover - ved ikke om det er med vilje, eller ???

......håber ikke at jeg helt tager modet fra dig med ovenstående kommentarer
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
29. november 2002 - 23:41 #13
Men jeg syntes bare den minder lidt for meget om www.cliche.dk !!
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. juli 2003 - 09:22 #14
Siden er lavet om siden dette spm blev oprettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2003 - 18:53 #15
bedre størrelse skrifttype - dog er den stadig for lille.

P.s. HVAD er det der står på højkant i venstre side???? Kan overhovedet ikke læse
det...???????