Avatar billede buthead Nybegynder
19. oktober 2002 - 18:50 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Backup af DVD

Hej jeg har et par DVD'er som jeg gerne ville lave backup af fordi de er efterhånden ikke så pæne mere af at blive skiftet hele tiden af mindre børn...
Så spørgsmålet er hvordan gør jeg det?
Avatar billede zeus19 Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:02 #1
køb en dvd brænder og kopiere dem til nye skiver
Avatar billede funguy Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:05 #2
Find programmet "Dup DVD"
Avatar billede funguy Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:07 #3
Med "Dup DVD" skulle det vist være muligt at kopiere direkte fra dit DVD drev, til dig cd-drev, uden de helt store problemer. Programmet kan sikkert findes i en trial-version på download.com eller sådan noget!
Avatar billede buthead Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:31 #4
Kan det gøres uden DVD drev???
Avatar billede funguy Nybegynder
19. oktober 2002 - 19:33 #5
Nej, for et alm. cd-drev kan vist ikke læse DVD-skiver da deres kapacitet er alt for stor til hvad et alm. drev kan læse! Så uden et dvd-drev kan du vist ikke klare det! =(
Avatar billede soenderm Nybegynder
20. oktober 2002 - 00:24 #6
Det du vil gøre kan du kun gøre med en DVD-Brænder.
Du kan lave dem om til S-VCD eller andet prøv at kigge på http://www.vcdhelp.com/ eller http://smartsite.dk/html_guider/vcd/vcd_overview.shtml
Avatar billede buthead Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:41 #7
nå så lukker jeg