Avatar billede spaden Nybegynder
21. juli 1999 - 11:22 Der er 11 kommentarer

Mindst 20 MB, FTP, Frontpage

er der nogen der kender en hoster som feks. Angelfire hvor man ka'' få mindst 20 MB disk plads, mulighed for FTP og understøttelse af Frontpage GRATIS!?!
Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. juli 1999 - 14:51 #1
Jeg var lige inde og checke

http://www.wiktor.dk/webhotel.phtml

wiktor.dk webhotel!
--------------------------------------------------------------------------------
NU kan DU få dit helt eget webhotel GRATIS, så længe du er en privat person eller en forening.

Indhold
Du får:
-- 30 mb web og ftp-plads
-- alle de mails du ønsker
-- php3 adgang
-- database adgang (sql)
-- evt. cgi adgang (snak med sysadm)
-- hotel statistik
-- mulighed for emaillister
-- WChat(TM) (web chat interface) linked med IRC-nettet MATRIX-net ( kommer snart )
-- gæstebog
-- nyhedsliste ( kommer snart )
-- besøgstæller
-- interface til at administrere dit webhotel ( er i beta test! )

Webhotelets navn
Hvad dit webhotel skal hedde, er op til dig selv. Der er to muligheder:
(1) - Du køber et domæne, og lader os hoste det. Inden du køber, snak med vores system administrator Et domæne kan købes hos Solit Solutions for kr. 300,- excl. moms!
(2) - Du får et subdomæne hos wiktor.dk. Det er gratis. Subdomæne vil sige, at dit webhotel kommer til at hedde: http://ditnavn.wiktor.dk/ eller http://www.ditnavn.wiktor.dk/ , mails vil så blive sendt til f.eks. mail@ditnavn.wiktor.dk eller webmaster@ditnavn.wiktor.dk.

Kun til:
Du får hele webhotelet gratis, så længe du husker på, AT det KUN er til private. Altså ingen kommercielle interresser på dit webhotel. Hvis denne regl bliver brudt, så SLETTER vi dit webhotel.

Webhotel regler
For at komme i betragtning til et webhotel, skal du desuden kunne acceptere følgende regler:

(1) - At du har en konto hos wiktor.dk

(2) - At du stadigvæk overholder wiktor.dk reglerne. Kan ses på signup siden.

(3) - At du har noget at bruge dit webhotel til. Dvs:
        - webhotellet skal have et formål.
        - ikke noget med: "Jeg hedder x" og "her er et billede af min kat"

(4) - At du ikke har noget imod, at wiktor.dk watchdog staff, holder øje med din web og ftp-plads. Dette er for at undgå folk, som misbruger vores service!

(5) - At vi IKKE kan blive sagsøgt for tab af data eller tabt fortjeneste. Vores service KAN bryde ned, ligesom alle andre services her i Danmark. At wiktor.dk kan gå konkurs, og dermed ikke kan hoste dit domæne mere!

(6) - At wiktor.dk bliver drevet mere eller mindre på frivilig basis, hvilket vil sige, at der kan komme forsinkelser i vores service, hvilket sker meget sjældent.

Hva' så?
Hvis du er interesseret i at få et webhotel hos wiktor.dk, så send en mail til badpixel@wiktor.dk

Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. juli 1999 - 11:26 #2
Prøv

http://www.wiktor.dk

- 10MB konti (web/ftp) med mail (webmail/pop3). - SQL(database) og PHP3(script). - Gratis subdomains (www.ditnavn.wiktor.dk). - Kontoens størrelse kan forøges hvis ønskes (f.eks. 25MB). - Gratis hosting af domains! - Adgang til CVS! - Mailinglists.
Avatar billede snowball Novice
21. juli 1999 - 11:50 #3
http://www.phiberoptix.com/ skulle kunne klare den "opgave" Hos dem får man:

Up to 30 Megs of web space
Your own cgi-bin
Real Audio/Video servers
One Unix Shell account
One FTP address
1 E-mail address
1 E-mail forwarder
1 Autoresponder
Web Account Manager
mySQL Support
PHP Support
Your own sub-domain
FrontPage Extensions Support

Der er bare lige den "hage" ved det, at de ikke opta'r nye medlemmer lige for tiden

Snowball
Avatar billede spaden Nybegynder
21. juli 1999 - 12:20 #4
Min side fylder 12 så wiktor går nok ikke....=[
Avatar billede spaden Nybegynder
21. juli 1999 - 12:23 #5
Koster det noget at få exstra MB?
Avatar billede hirtshals Nybegynder
21. juli 1999 - 12:23 #6
Måske, de skriver flot at de er villige til at udvide, hvis man kan argumentere for det

kan forøges hvis ønskes (f.eks. 25MB).

Mvh
Henrik
Avatar billede nof Nybegynder
21. juli 1999 - 12:26 #7
Avatar billede sirius Nybegynder
21. juli 1999 - 12:48 #8
du kan da bare lave to så
Avatar billede snowball Novice
21. juli 1999 - 13:05 #9
Nof: FC tilbyder da ikke FP Extensions, eller husker jeg forkert ???

Snowball
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. januar 2000 - 15:07 #10
Okay, her kommer det bedste svar.
http://www.webmekka.dk en liste over hunredevis af gratis resource på internettet.

Der er nogle der giver over 100 MB
Avatar billede downloadi Nybegynder
05. november 2000 - 21:58 #11
Prøv http://www.freeservers.com

Skal du have ting til din web side prøv http://www.bravenet.com