Avatar billede chillhouse Nybegynder
19. oktober 2002 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bin og Cue filer

Hej
Jeg har downloadet et "spil" bestående af 2 bin filer og 3 cue filer hvordan bruger jeg disse filer til at installere det? har aldrig prøvet bin og cue filer før!
Avatar billede LNG.DK Novice
19. oktober 2002 - 14:43 #1
du ringer til paramount denmark og spørg dem. De står for support på ulovlige downloade film.
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2002 - 14:44 #2
du kan fx bruge NERO til at brænde med - der skal du gå op i Fil -> Brænd billede -> og så vælge en af cue filerne... så er du klar til at brænde

cue filer henviser til hvordan bin filer skal brændes - så du mangler højst sandsynligt en bin-fil endnu da der er en cue mere end bin
Avatar billede LNG.DK Novice
19. oktober 2002 - 14:45 #3
fra regelsættet. copy/paste

spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale.
Avatar billede chillhouse Nybegynder
19. oktober 2002 - 14:45 #4
danke...
til diggs...´:-(
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2002 - 14:54 #5
det er klart at dette kan være ulovligt - men der eksisterer nu engang også lovlige ting på nettet og det er da det jeg går ud fra chillhouse har downloadet... hvis det ikke er tilfældet er det klart at coadmin skal ind, men umiddelbart er der ikke noget ulovligt i det