Avatar billede jimo.dk Nybegynder
19. oktober 2002 - 12:13 Der er 3 kommentarer

Zoo tycoon

jeg gået tilbage til barndommen og hygger mig for tiden med zoo tycoon. problemet er bare at jeg har hverdag 1000 besøgende, selvom der er meget plads i zoo kommer der lige præcis kun 1000 hvordan kommer der flere ind, og hvornår får jeg flere dyr at " bygge " jeg synes jeg har kørt en mill år med de samme dyr.

håber der er nogen som lige kan give en hint til hvordan jeg kommer videre..

Jimo
Avatar billede rahzel Nybegynder
19. oktober 2002 - 12:26 #1
Demo?
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
19. oktober 2002 - 12:30 #2
nej det er godt nok hele spillet..
Avatar billede jimsim Nybegynder
19. oktober 2002 - 12:36 #3
Jeg ved ikke med de besøgende.
Men ang. nye dyr, skal du sætte op hvor mange penge du vil bruge i din søgning efter nye dyr, det gøres i en af menuerne, kan ikke lige huske hvilken da det er lang tid siden jeg har spillet det.
Men der kan sættes hvilken dyr-art du vil have næste gang, det samme med miljøet, altså hvilken terræn du kan få mulighed for at bruge fremover.