Avatar billede claus.arndt Nybegynder
19. oktober 2002 - 07:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kandu

Noget der kender kandu-forum på www.kandu.dk ?
Siden i går viser den at "Siden kan ikke vises!", så jeg troede deres server var down, men hvordan kan det så være at jeg hele tiden får e-mails over indløbende kommentarer fra dem?
Alle andre URL's virker hos mig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. oktober 2002 - 07:54 #1
Man kan da håbe på at den er nedlagt.
Den bøvlet at have med at gøre, når man ikke selv er abonnent på den.
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. oktober 2002 - 07:58 #2
synes der var en anden er oprettede samme spr. igår.
Så mon ikke de har nogle problemer??

(også nede her)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:00 #3
Du kunne f.eks. spørge ejeren via email dom00532@image.dk

/per
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. oktober 2002 - 07:28 #4
Tak, men jeg kunne ikke finde deres e-mail adresse og nu virker den igen.
Avatar billede strarup Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:17 #5
Hej Claus,

de emails du har fået har højst sandsynlig været fra Nyhedsbrugerne der har kommet med en kommentar til et indlæg du har haft abonnement på, jeg modtog også en del mails... men siden var nede så var den oppe og køre igen, og så var den nede og så oppe igen... ret træls... :-)

men nu ser den ud til at funke nogenlunde igen... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede initializing Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:18 #6
Hvad har det med DVD at gøre?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
29. oktober 2002 - 07:12 #7
Tak, starup. Det var nyhedsbreve, så nu forstår jeg det bedre.
>initializing: Det var en fejtagelse. Jeg vælgte ellers Generalt, men så må jeg har drejet på rulleknappen til musen, siden det kom under DVD. Sorry!