Avatar billede e.p. Nybegynder
18. oktober 2002 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

er www.kandu.dk nede ???

eller er det bare mig....jeg får mails derfra !!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2002 - 22:49 #1
kan ikke komme ind på siden lige nu
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. oktober 2002 - 22:51 #2
det er vel bare deres FTP der er nede?? Deres POP3 og SMTP kan jo godt stadig være oppe..
Avatar billede e.p. Nybegynder
18. oktober 2002 - 23:35 #3
http :-)

lav lige et svar
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. oktober 2002 - 23:38 #4
jo.. her er et svar.. Hmm.. hvordan kan du se om Tror du ikke det er FTP'en?? En HTTP er vel ikke nede i den forstand.. Men den læser jo fra en FTP.. Så det må være den.. Kig fx på en side hvor HTTPen ikke virker.. Så kommer man da ind på MSN's side.. Så tror det må være FTPen..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. oktober 2002 - 23:39 #5
det var da godt nok en gang lort jeg lige fik skrevet der.. Tror snart jeg er for træt til at side her foran computeren..
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
19. oktober 2002 - 11:38 #6
ja,den er også nede i dag...
Avatar billede strarup Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:25 #7
Hej E.P.

jeg tror de mails, du har fået har været fra Nyhedsbrugerne der har svaret på indlæg du har haft abonnement på... hos mig var den også nede, så virkede den lige pludselig igen... så var den nede... og kom op og køre igen og så har den kørt nogenlunde siden... men en del langsom indimellem... :-)

mvh.

Strarup