Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:19 Der er 18 kommentarer

PLEASE HJÆLP

jeg mangler et postkort script jeg har ikke afsat nogen points men det gør jeg, hvis jeg får et svar jeg kan bruge så giver jeg 100 points.
Grunden til jeg ikke afsætter dem er at hvis jeg ikke får noget jeg kan bruge, er jeg fri for at skal acceptere det selv og sårn
Avatar billede klas Juniormester
30. september 2000 - 23:21 #1
har du kigget alle de links igennem du fik i sidste spørgsmål ?
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 23:24 #2
http://www.eksperten.dk/spm/27181
Du optjener da ellers rigeligt med point. 670 point dine første 3 dage på eksperten... FLOT!!

- Anders
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:27 #3
klas >> ja jeg har kigget dem alle igennem jeg kunne ikke bruge noget :( og jeg står og mangler det lige nu og her

haldesign >> TAK
Avatar billede phylox2 Nybegynder
30. september 2000 - 23:36 #4
Har BBS aka. Blood ikke sendt et til dig ?
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:37 #5
nej BBs/Blood har ikke sendt noget til mig :(
Avatar billede aligator Nybegynder
30. september 2000 - 23:57 #6
er der over hovedet ingen der har et postkort script ? jeg giver 100 points får det
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 23:58 #7
Sig mig nu engang er bbs også inde i blood ? er det et faktum for så må han sq ud !!!!!!
Da han har oprettet bbs her iaften og højt og heligt lovet ikke at lave 8800 trikket igen, men blood har haft aktivitet efter oprettelsen af bbs
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:01 #8
Ahhh mon, det ser ikke sådan ud på hverken bloods historik eller 8800\'s(bbs)
Avatar billede haldesign Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:06 #9
-> kasseper
Du skulle kigge på \"aligator\" og \"kaffeposen\". Det er fandme skummelt!
http://www.eksperten.dk/spm/27181

- Anders
Avatar billede phylox2 Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:08 #10
Det er vist bare mig, der blander noget sammen! Sorry!
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:27 #11
Tjaaa, men der vist ikke beviser nok, jeg vil give dig ret i at det er påfaldende som kaffeposen kun har noget med aligator at gøre...MEN hvis det skulle være fusk så er aligator sq en spøjs fætter, da det ? kaffeposen oprettede spørger efter det samme som aligator nu eftersøger og aligator besvarede kaffeposens ?
Avatar billede aligator Nybegynder
01. oktober 2000 - 01:09 #12
ovehovedet ingen der har sådan et script ?
:*( jeg må vel tage den hårde vej prøve at søge i jubii og dem
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. oktober 2000 - 01:25 #13
i ASP kan vi tilbydde det
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:16 #14
Postkort script kan hentes her:
http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?mode=info&source_id=49

(Det link har vist efterhånden været brugt en hel del gange herinde)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:27 #15
Avatar billede padde Nybegynder
01. oktober 2000 - 14:09 #16
Har selv brugt et script fra http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/Postcards/
- de har en del forskellige, svære og begyndervenlige...
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
15. oktober 2000 - 21:21 #17
>>ali, har du fundet et du kan bruge eller... ?
Avatar billede hviid Nybegynder
25. juni 2001 - 23:17 #18
hvis du går ind på http://cybergreet.net/ kan du gratis få en postkortsender på din side...du kan bruge både dine egne billeder og deres kort. det er en ret fed gratis service, der er osse mulighed for at brugeren kan lægge baggrundsmusik ind på kortet