Avatar billede ddc Nybegynder
30. september 2000 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har siden, har erfaringende mangler blot den rette mand

Hejsa

Jeg er ved at lave system stivert.dk fuldstændigt om... Men jeg er løbet ind i et problem nemmelig penge... Problemmet ligger i at jeg gerne vil væk fra Infopaq.dk og over på min helt egen server. Helst en NT server, da jeg bedst kan programmere asp, jeg er først lige startede på at programmere php...

Serveren behøver ikke at være en super duper server, på en 1000 mbit linie, eller sådan noget... Blot et sted, hvor jeg kan komme væk fra infopaq.dk og over på min egen server, og måske senere, havde det sådan at man kan få hostet sit eget domain, hos mig.. Men med pladsbegrænsinger på, da jeg syntes at det nok er lige overkanten det infopaq.dk tilbyder, men det er godt... :o)

Nogen som vil være med til at startede med at hjælpe mig med en server, samt andet udstyr som en linie, den kan står på...

Mvh Kenneth Dalbjerg
Avatar billede spacey Nybegynder
30. september 2000 - 22:50 #1
Well, kenneth, har du ikke også brugeren dalbjerg herinde?
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 23:09 #2
ups, det er fusker dag idag jf. 8800
Avatar billede ddc Nybegynder
01. oktober 2000 - 00:31 #3
Jo det har jeg også men kunne ikke lige huske mit kodeord, herud på arbejdet... :o)
Avatar billede onix Nybegynder
03. oktober 2000 - 23:20 #4
jeg er ved at opsætte min egen server på en 512/512 linie og skulle da også nok kunne finde en løsning på dit problem
Avatar billede ddc Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:17 #5
Onix, uhmm det lyder jo godt, har du icq, så kan du skrive til mig på 18044059
Avatar billede malherbe Nybegynder
19. februar 2001 - 23:03 #6
Hej Kenneth

Jeg har et gratis web hotel til dig med din egen side og alt. Hvis du er med på at betale lidt i ASP programering?

Vi har siderne www.123bil.dk www.123mc.dk www.123besked.dk og en masse andet

Skriv til mig så taler vi om det info@123bil.dk