Avatar billede mogenshoj Nybegynder
21. juli 1999 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et hurtig spørgsmål...

Det man laver i activeperl til win9x(www.activestate.com) det kan man også bruge på en unix, ikk''
Avatar billede justincase Nybegynder
21. juli 1999 - 11:36 #1
Med nogen små ændringer kan man. Men der er nogen moduler som er specifikke til Win og nogen til unix/linux.
Avatar billede justincase Nybegynder
21. juli 1999 - 12:35 #2
Du kan jo altid poste hvis der er problemer.

:)

JustinCase
Avatar billede test43 Nybegynder
02. august 1999 - 22:49 #3
Hvis du laver programmet i rent Perl, dvs. uden brug af operativsystemets egne systemkommandoer, så kan du frit flytte det til et hvilken som helst OS uden problemer.
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
06. august 1999 - 22:24 #4
ok