Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. september 2000 - 15:28 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Dansk Sprog til Pegasus Mail

Jeg bruger Pegasus mail, for det er godt og hurtigt. Jeg har hørt at der findes en dansk udgave/update til det. Hvor kan man downloade det/den?

I want to know!
Avatar billede tess Nybegynder
01. oktober 2000 - 18:13 #1
Avatar billede teknik Juniormester
02. oktober 2000 - 02:29 #2
Tess har fat i den rigtige ende der...

Har den danske patch på jobbet - Du kan få den på mail,
hvis du dropper en mailadresse her.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
02. oktober 2000 - 02:33 #3
ftp.pegasus.com  og http://www.pegasus.usa.com/
burde også kunne give lidt bid, men jeg så ingen \"dansk sprogpakke\" umiddelbart
Avatar billede johannielsen Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:32 #4
Bare send den!

Det vil gøre mig meget glad!

johannielsen@softhome.net
Avatar billede teknik Juniormester
05. oktober 2000 - 19:13 #5
Mail kommer inden længe.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. oktober 2000 - 16:23 #6
>>>>>>TEKNIK

Den virker altså ikke!
Avatar billede teknik Juniormester
15. oktober 2000 - 20:02 #7
Joh den gør så!! :-)))
...Nu har jeg det ikke lige i hovedet, men jeg skal vist \"lave\" Dansk på en maskine i Morgen, så skal jeg lige lave en trinvis vejledning og sende til dig.

Jeg plejer også tit at bøvle lidt med det fordi det ikke rigtig hænger logisk sammen, men bare rolig, det skal nok komme til at fungere.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
28. oktober 2000 - 20:11 #8
>>>>teknik

Versionen var ikke rigtig, men du kan da få et par point for din ihærdige søgning!
Avatar billede teknik Juniormester
29. oktober 2000 - 17:09 #9
For over ½ times søgen
For levering på mail af den sidste nye, fuldt funktionsdygtige danske Patch til Pegasus
For derefter at skrive og maile en udførlig trin for trin installations vejledning.
Og derefter at undersøge hvilke versioner der understøttes, og at fastslå, at der ikke findes danske upgrades til de sidste par versioner....

- Hele 10 points...!
- Tak for det

Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2000 - 00:45 #10
Ha Daaa det var vist en snyder hva teknik. Det var ikke pænt gjort ! 10 point, når man har udlovet 40. Hvis det så virker hvis man blot bære sig rigtig ad. Tja hvad kan man sige andet til det end Snyt så vandet det driver.