Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern ramme på udskrift?

Når jeg vil udskrive en side der er bygget op med frames kommer der automatisk en sort/grå \"ramme\" omkring... det er kun når jeg vil udskrive begge frames på eet papir, ikke hvis jeg vælger at udskrive en frame af gangen!

Hvordan fjerner man den?
Jeg HAR fjernet titel, sidenr, url og dato.

OBS: Man kan kun se den sort/grå \"ramme\" når man går ind i \"vis udskrift\" og på selve udskriften... det er ikke en del af designet!

- Anders
Avatar billede mpj Nybegynder
30. september 2000 - 15:27 #1
Muligvis er der framespacing eller frameborder på?
Framespacing kan man nemmerlig ikke se...!

Kan jeg få et link...?
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 16:04 #2
framespacing=0 frameborder=0
Virker stadig ikke...

Det ligger desv. ikke på nettet, men problemet kommer ved alle sider med frames!

Se eks. www.halnet.subs.dk - Vælg \"filer\" - \"vis udskrift\".

- Anders
Avatar billede mpj Nybegynder
30. september 2000 - 16:26 #3
hmmm det ved jeg altså ikke!
Avatar billede haldesign Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:56 #4
... lukker!

Ikke mange henvendelser!

- Anders